Cxemcast 033 – Voin Oruwu

01. Intro
02. Jack The Copy Machine
03. Oruwu Island
04. Yasmine Hamdan - Khalas (Voin Oruwu Remix)
05. Untitled
06. Dawn Theme
07. Znayut Vsyakih
08. Untitled
09. Untitled w/ Recid
10. Pete Namlook & Burhan Oscal (Voin Oruwu Live Edit)
11. Outro

Тебе всі знають як Koloah, навіщо був створений проект Voin Oruwu?

У якийсь момент проект Koloah зайшов у глухий кут. За два роки я так нічого й не випустив, хоча майже весь час провів у студії. Змінився підхід до написання музики, помінялися інструменти, а відповідно, і звучання. Структура треку стала інша. Новий проект – це результат пошуку форми та нової для мене звукової естетики. Спочатку Voin Oruwu був задуманий як концептуальний живий виступ із глибоким бекґраундом та історією. У результаті ж вийшов просто лайв.

Що за історію ти маєш на увазі?

За освітою я режисер і Voin Oruwu мав стати своєрідною реалізацією моїх ідей за останні п’ять-шість років. Я написав оповідання, яке я планував доповнити п’ятьма відеороботами: двома кліпами, двома різними виступами і коротким метром. Була невелика команда, яка погодилася мені допомогти з цим, але так як це цілком DIY-проект, у мене просто не вистачило часу, сил і засобів це потягнути. Тому поки що я поставив все на паузу, зробив іншу програму – більш танцювальну – і, власне, граю її. Цей мікс є ближчим до того, що я хотів сказати, коли тільки починав проект Voin Oruwu.

Про що ж це оповідання?

Це історія, яка сталася в одному з альтернативних всесвітів, який схожий на наш, тільки є більш досконалим. Де світом править наука, а не війна. В цілому, це багатошарова розповідь про людину і суспільство. Я думаю, що за таким сценарієм цілком могли би піти і ми, але в певний момент історії звернули не туди.

Мені здалося, що в твоїй музиці багато східних мотивів, чим це пояснюється?

Я люблю історію і маю слабкість до східної культури, найбільше до арабської. Із цим світом пов’язано багато цікавого. Я думаю, що арабська музична культура дуже сильно впливає на загальну світову і мені вона подобається насемперед своєю містикою. Це мій настрій.

Разом із тим відчувається естетика ембієнт-музики в стилі Бена Фроста, Тіма Хеккера та інших. Тобі близька їхня творчість?

Так, але на мене вони ніяк не вплинули. Я надихаюся іншим. Головне моє натхнення – це космос і паралельні світи. Це нескінченність для уяви. У моєї мами дуже багато книг, близько трьох тисяч, із яких дві третини – наукова фантастика. Одні з перших фільмів, які я пам’ятаю – це «Лекс» і «Крізь горизонт». Свого часу вони дуже сильно на мене вплинули. До слова, мамі моя музика дуже подобається.

А що буде з Koloah?

Koloah залишається. Я продовжую співпрацювати з багатьма артистами. Роблю музичний продакшн та саунд-дизайн. Нещодавно завершив кілька проектів як саунд-продюсер.

Що це за проекти?

Це можна назвати альтернативною поп-музикою, але про них будемо говорити пізніше.

У тебе планується реліз на лейблі «Kiev House». Що це буде?

Мене дуже надихнув рух з lo-fi звучанням та Київ, як завжди. Також подобається напрямок, який вибрав Максим у релізах лейблу. Тому цьому релізу судилося бути!

Як взагалі ти оцінюєш сьогоднішню локальну сцену?

Вона розвивається. Приємно усвідомлювати, що ми зараз знаходимося в самому центрі її розвитку і можемо навіть впливати на те, що відбувається. Тішить, що з’являється багато молодих музикантів, так само, як і успіхи вже досвідчених хлопців на світовій арені. Круто все. Повільно, але впевнено. А може й не повільно.

У тебе є плани видаватися на зарубіжних лейблах?

Так, звичайно. Кілька треків я вже підписав, але у мене лежить досі невиданий альбом, доля якого цікавить зараз найбільше.

Як зараз поживає ком’юніті «Illuminate»?

Зараз ми з хлопцями активно намагаємося знайти якусь форму, яка б не губилася серед усього, що відбувається у нас у місті. Насправді, хочеться багато розповідати про «Illuminate». Ми віримо, що можемо перетворити це на своєрідну платформу.



Інтерв’ю взяв Богдан Конаков.