Cxemcast 024 – DJ 1985

01. Liasons Dangereuses - El Macho Y La Nena
02. Musumeci - Harry Batasuna
03. Drvg Cvltvre - Crack Spirit Guide
04. Diseno Corbusier - Golpe De Amistad
05. Fallbeil - Schafott
06. DJ Qu - Sweaty One
07. Gavin Russom - The Telstar File
08. Umwelt - Motor Coordination
09. John Heckle - Red Giant Encounter
10. MB - We Only Have
11. LA-4A - Invader (Alden Tyrell Remix)
12. Spaceinvasion - Radio Fix
13. Parrish Smith - L'Importance De Doute
14. Fallbeil - Direkte Gewalt
15. Mark Forshaw - The Fuck
16. Nehuen - The Game Has To Play Out
17. Random XS - Give Your Body
18. Demia E Clash - Cyber Space
19. SPK - Metal Dance
20. Richard H Kirk - One Three Fourgasm
21. Abandoned Footwear - Mind Over Matter
22. Entro Senestre - The Screen
23. Beverly Hills 808303 - The American Lie (Remix)
24. PMM - Serpent's Promise
25. John Heckle - Wet Noises



Ти ж з Челябінська? Чим це місто цікаве в плані музики, сцени і т.д.?

У Челябінську немає ніякої локальної електронної сцени, а всього лише кілька більш-менш цікавих музикантів, серед яких я особисто можу виділити лише свого побратима по Waxxx - Антона Neotnas, класного музиканта, колекціонера та діджея. У діджейскому середовищі, крім нашої дочірнього фанк\соул угруповання RoRoWaxxx (Roots Rockn Waxxx), теж особливо виділити нікого: хтось поїхав до столиці, когось посадили, хтось застряг в 90-х або на початку 2000-х (не в найкращому сенсі)... Такі справи.

Чи є потенціал в Челябінську і взагалі в периферійних містах для розвитку танцювальної культури, публіки, електронної музики в цілому? Наприклад, у Сибіру утворилося щось локальне.

Так, потенціал є, але чогось не вистачає. На мій погляд, перш за все, не вистачає саме місцевої музичної сцени (про що вже говорилося вище). А у Сибіру так. До речі, планую відвідати у вересні дуже цікавий фестиваль CTM Siberia, який буде проходити спочатку в Красноярську, а потім в Новосибірську.

А як ти познайомився зі Славою і, власне, Схемою?

Славу я заочно знаю ще з часів Жигулів. Періодично слухав деякі його мікси, а тут він нещодавно вийшов на зв'язок.

Розкажи про свій шлях діджея.

Спочатку були касети з трансом, пампінг хаусом і джангл в школі в кінці 90-х, потім - диски з різною танцювальною музикою, гра на шкільних дискотеках на початку 2000-х. Перші драмнбейс пластинки і перші вертушки з’явилися в 2002 році, перший раз зіграв в клубі в 2003, а в 2005 випустив перший записаний мікс. До 2010 року я грав виключно джангл\драмнбейс і дабстеп\грайм під ім'ям DJ Saint Man. Потім вже пішло все це гетто лайно, джук, бейс, хаус і техно... Новий нік DJ 1985 був придуманий зовсім спонтанно (це просто рік мого народження).

Так, до речі про нік - у тебе їх кілька. Кожен під певний характер музики?

Так, це просто розвага для самого себе, ніколи не надавав цьому особливого значення: DJ XXXX - для x-rated гетто-музики, DJ 0000 - для ембіенту, DJ "певний рік" - для музики з цього року. Можете погортати мій саундклауд.

Чому в 2010 році відбулося фактично зрушення музичних уподобань? Я маю на увазі і те, що ти почав грати іншу музику, і зміну смаків аудиторії загалом.

Про смаки людей складно судити - про них, як то кажуть, не сперечаються. Але про себе можу точно сказати, що просто та дабстеп і драмнбейс жила, яка подобалася особисто мені, вичерпалася і треба було шукати нові джерела музичного підживлення. У 2010 для мене склався гетто-паззл: до чиказького гетто-хаусу, детройтського гетто-теку і електро додався джук (ще чиказький, а вже більш пізні "future" мутації джука і jungle juke мені були не дуже цікаві). Тоді ж приблизно такий гетто-вплив можна було почути в музиці багатьох дабстеп-музикантів типу Headhunter (Addison Groove), Ramadanman (Pearson Sound), Girl Unit і інших. А тому журналістові, який придумав термін Bass Music, я б поламав руки, тому що справжній Bass Music - це Miami Booty Bass, який так називали ще з початку 80-х.

А ти пишеш музику?

Поки не пишу, просто граюся з різними залізяками: мені цікавий сам процес і видобувні (іноді дуже несподівані) звуки.

Розкажи детальніше про Roots Rockn Waxxx. Чим займається угруповання?

Roots Rockn Waxxx - це Ілля Keepa, Паша GoodyGoodie і ще кілька діджеїв, що грають jazz / funk / soul / boogie / reggae / punkrock музику. Так, вони регулярно роблять вечірки в одному місцевому колоритному рок-пабі. Ми пробували грати електроніку, але вона там просто не звучить.

Судячи з міксу, ти любитель старої, олдскульний музики. Чим пояснюєш такий вибір? 

Навіть не знаю. Це не я вибираю музику, а вона вибирає мене. Взагалі, судячи з міксу, можна сказати, що я любитель надмірної чорнухи. Так воно і є, награв ЕБМа і кислоти... Не можу встояти перед цими агресивними індустріальними синт-лайнами 80-х. Також останнім часом дуже люблю молодих майстрів кислотно-дісторшн саунду типу Kuno, Parrish Smith і Fallbeil.



Інтерв'ю взяв Богдан Конаков.