Cxemcast 021 – Vera Sue

01. The Persuader - Sjalvilan [Templar, 2015]
02. Infiniti - Think Quick (Moritz Von Oswald '94 Remodel) [Tresor, 2012]
03. Paradise 3001 - Texas Nebulae [ESP, 1992]
04. Biosphere - Novelty Waves [Biophon, 1994]
05. Marcos Cabral - Tio Rico [L.I.E.S., 2013]
06. El_Txef_A - Claim Of Planet Earth (Deep'a & Biri rmx) [Forbidden Colours, 2015]
07. Theorem vs. Stewart Walker - Minor Explosions [M_nus, 2000]
08. Unbroken Dub - Spacing [Delsin, 2012]
09. Ovend - Marathon3 [Ahrpe, 2014]
10. Etapp Kyle - Astra [Klockworks, 2013]
11. Ismistik - Running Water [Djax-Up-Beats, 1995]
12. Artefakt - Mirror Society [Field, 2012]
13. Seraphim Rytm - Angara [Seraphim Rytm, 2015]



Як поживає Rhythm Büro?

RB наразі знаходиться в активному підготовчому режимі. Ми мовчимо, але робота кипить. Весна була досить продуктивною - у нас виступили Zadig, потім Abdulla Rashim і Etapp Kyle в рамках Strichka. Влітку ми самі всім складом виїхали в Чернівці підтримати місцевий фестиваль Папороть. Зараз складаємо плани на осінь. Хотілося б продовжувати традицію секретних локацій. Їх пошук нас досить вимотав за ці декілька місяців. Але ця заморочка з місцем варта витраченого часу й енергії.

Вже легше стало готуватися?

Поки що легше не стало, але будемо сподіватися на сприятливі обставини і планомірне полегшення цього процесу.

Розкажи як ти взагалі пройшла шлях від діджейства до відкриття студії та організації вечірок?

Тут нічого дивного немає, стандартна історія. Якщо ти займаєшся тим, що любиш, то не стоїш на місці. Хоча іноді замислююся про те, що коли вперше спробувала вчитися грати у друга вдома, уявити собі не могла, що через 10 років він заб'є на все, а у мене будуть вечірки, студія і т.д. Іронія долі.

Може це вікове? Ти переростаєш і кидаєш іграшки?

Дорослішаючи, люди продовжують грати в ігри. Іграшки трансформуються, а суть насправді не змінюється. Думаю, що грати в улюблене цілком реально, але це доросле щастя потрібно заслужити. Якось планувати стратегію, еволюцію своєї гри, виходити на новий левел. Більшість, я впевнена, не хочуть переростати і кидати, але на якомусь етапі застряють з якихось причин. І тоді на горизонті трапляються інші ігри. Не завжди улюблені, але більш поширені в оточенні, статусні, стабільні або посильні. І це теж варіант. Своє місце потрібно пошукати.

Ти почала писати музику? Розкажи про те, що це і які в тебе плани.

Я почала писати музику ще в році 2008. З тих пір я вчуся, працюю над собою. Регулярність в студійній роботі з'явилася тільки десь півтора роки тому. До цього я чекала швидких успіхів і поганий результат мене сильно демотивував. Як діджей, я ж відчуваю, що щось не так. Так що працювала з великими часовими перервами. Зараз я зосередилася і з'явився прогрес. Але не можна не відзначити, що мені дуже пощастило з оточенням: є студія і кожен день мене оточують творчі люди, що сформувалися як продюсери. Чуваки мені допомагають, вказують на слабкі місця і дають слушні поради. Особливо вдячна Саші. За цей час я засвоїла, що якісний саунд швидко не приходить. До речі, з останнього разу, коли ти заходив в гості, я встигла піти в музичну школу. Досить корисний досвід!

До речі, як поживає студія? Є учні, мастеринг?

Більшу частину часу в студії ми працюємо зі своїми власними проектами. Є пару учнів, але це абсолютно символічне завантаження. А ось мастерингом і зведенням Саша активно зайнявся. Цей напрямок є дуже перспективним. Зараз в студії мастеринг робиться безпосередньо для дистриб'ютора Triple Vision. Від них ми отримуємо дуже багато музики. Та й весь діджитал лейбла Planet Rhythm мастериться, досить багато наших українських колег приходять з музикою. Так що студія потихеньку обростає залізом. Нам воно і для інших, і для себе потрібно.

А як справи у Саші з його проектом Na Nich?

Все супер. У нього накопичилося вже дуже багато матеріалу. Але він поки що не форсує події, грає треки лайвом і вдосконалює його. Є плани, але я не буду поспішати цим ділитися. Краще результати якось обговоримо.

Як усе пройшло на фестивалі в Чернівцях?

Приємно здивована івентом. Мені здається, Серьога Etapp Kyle надихнув місцевих хлопців і вони дуже гідно роблять свою справу. Навіть захотілося деяких діджеїв запросити до Києва після вечірки. Tarra і Slasle - великі молодці. Танцювала до ранку під їх сет. Я вже третій раз в Чернівцях, якщо не помиляюся. До цього я грала на Meridian Czernowitz. І кожного разу наголошую яке це прекрасне культурне місто.

Розкажи про мікс і треки, які увійшли до нього. Чому такий селекшн?

Деякі треки я грала на вечірках, деякі чекали свого часу для подкасту, так як розкриються краще при прослуховуванні в плеєрі під час прогулянки, наприклад. У трекліст увійшли роботи від початку 90-х і до сьогоднішніх днів, так що можна простежити як змінювався саунд під впливом різних стилів. Думаю, що мікс сподобається людям з позитивним поглядом на техно і електронну музику в цілому.

Чи не плануєте зробити зі студії 22:22 лейбл? Хотіли б когось випустити?

Лейбл 22:22 Records існує вже давно. Це перший вітчизняний драм-н-бейс лейбл з вініловими релізами. Але ми зараз сфокусувалися на інших речах, так що 22:22 Rec не частить з новинами і навіть стоїть на холді в якійсь мірі.



Інтерв'ю взяв Богдан Конаков.