Cxemcast 059 – Nastya Muravyova

Maelstrom & Louisahhh - Hurry (Lurka remix)
Klute - Moving Finger
Retina.it - How We Learn Reality 
Bily - Mechanism
Aerts - Gracture (Charlton remix)
Bily - Codec
Norberto - Sius 
Mary Velo - Code of Behaviour 
Sp-X - Searching for a Cause
Mary Velo - Rack
Cassegrain & Tin Man - Seduct Seduct 
Progression - P&K
Peg - Sharp
Liquid Marble - Extension
Insolate - Fallin Apart 
Ben Sims - Acid Od
Arkvs - Endorphine 
Lifka - New Order
Marla Singer - Unsleepy (Sawlin remix) 
Aphex Twin - Nightmail

 

Давай почнемо з міксу. На твоїй сторінці мікси з’являються досить часто. Чим особливий цей? 

Кожен мікс особливий. До них я ставлюся дуже серйозно і запис кожного займає багато часу. Вони з’являються часто, так. Просто заявок приходить багато, і мені завжди важко комусь відмовити.

Цікаво, який у тебе стандартний процес запису міксу. Через цю частоту, підозрюю, ти не витрачаєш на них аж надто багато часу, та все ж.

Два тижні мінімум, поки оберу потрібні треки. У міксі має бути історія. Мікс без історії — як будинок без даху.

За останній час тебе дуже побільшало в лайн-апах. Букінги від Львова до Берліна, а про Київ взагалі мовчу. З чим ти це пов’язуєш?

Сама часто запитую себе (сміється).

Багато чув про твій сет в Tresor, але хотів би почути від тебе.

Це був один з моїх найкращих сетів. Я завжди критично ставлюсь до всього, що роблю, але в Tresor було дуже — і звук, і люди. Це була моя перша діджейська «вилазка» в Європу. Тому згадую часто і дітям буду розказувати, як там круто.

Ти є частиною команди Celestial. Хто вони такі?

Це букінг-агенство зі штабом в Києві та серією шоукейсів у Європі. Уся інформація є на сайті celestial.one і в соцмережах.

Судячи з твоїх коментарів на Soundcloud і наявності треклиста в нас, ти досить легко розкриваєш свої треки з міксів. Не шкода їх світити?

Треки зі своїх міксів я потім майже не граю. Майже. Для мене не проблема шукати нові. Нещодавно була ситуація — під час мого сету поруч стояв чоловік і постійно підглядав. Після чого ходив і всім розказував, що я в нього вкрала треки. Отак.

Про запис міксу питав, тож розкажи детальніше про свій діґґінг. Скільки часу витрачаєш на пошук нового і як це виглядає? Що ти використовуєш, де дивишся?

Раз на раз не випадає. Є хороші дні, коли просто трек за треком бомба, а буває чи то Місяць в Козерозі, чи ще щось, але зі ста прослуханих треків гарний лише один. Шукаю зазвичай на YouTube та на Bandcamp (там їх і купую). Ще на Soulseek, але дуже рідко. І деколи Discogs.

Настя Муравйова, яка ставить свої треки в своєму міксі — це колись станеться? Ти рухаєшся в бік продюсингу?

Це моя головна мета. Я до цього йду і дуже сподіваюсь, що скоро щось та й вийде.

Зараз в тебе безліч забитих дат і вечірок. Розкажи, як ти починала, як вливалась в компанію по той бік діджейського столу. 

Спочатку ходила на вечірки і танцювала. Потім почала слухати музику і цікавитись треками та виконавцями. А потім якось зайшла на вечірку в Otel’, яку організовували мої знайомі Akkurat, попросила поставити трек і покрутити частоти, а вони запропонували мені стати діджеєм.

Тут більше зіграло роль навіть не те, що комусь сподобались треки, які я знайшла, а те, що хтось інший озвучив слова «Настя» і «діджей» в одному реченні. Вчилась я всьому сама, і спочатку було тяжко і зовсім непрофесійно.

Зі всіх місць в Києві, де ти грала —розкажи про найбільш і найменш приємні.

Мені приємно грати завжди і всюди. Приємний сам процес. Звичайно, часом буває не все ОК зі звуком чи ще якісь деталі, але це неважливо.

В тебе є ефір на скандальному лондонському Radar Radio, яке почали бойкотувати через «незручні робочі умови», особливо для жінок-діджеїв. Як, до речі, справи з подібним ставленням тут? Тобі зручно грати в Києві?

Пф, спочатку ніхто мене серйозно не сприймав (та і зараз не всі). А стосовно висміювання мене як «дівчинки-діджея» — не пригадую нічого такого. 

Ти зараз працюєш стюардесою (навіть на ці питання відповідаєш з роботи). Як поєднуються постійні перельоти, джетлаґ, необхідна компанії ідеальна форма на роботі з такою кількістю дат, коли ти граєш чи просто тусиш? Як ти даєш собі з цим раду?

Дуже тяжко поєднувати, бо на роботі мені не дають вихідні на, власне, вихідних. Тут не 5/2, тут зовсім інакше. Я не можу знати наперед, працюватиму я чи ні. Графік приходить на два тижні наперед, та деколи змінюється кожного дня. «Просто тусити» я ходжу дуже рідко, мені вистачає вечірок, на яких я граю. Звикання як такого не було. Я просто дуже люблю працювати.

Нашивка «Гражданская оборона» і світшот «КіШ» — ці гурти тобі справді подобаються чи це стьоб? 

Ні! Я обожнюю і «КіШ» і «Гражданку» і «Сектор». Панки хой! (сміється)

Цікаво, що ще ти слухала раніше? Чи повертаєшся до тієї музики зараз? 

Ой, я починала з класичного року, панк-року, далі був пост-панк, колдвейв, потім хардкор. Обожнюю Pink Floyd, The Smiths, The Sound, John Maus... Цей список можна продовжувати нескінченно. У транспорті, наприклад, мені подобається слухати треки, які ніколи не набридають (їх маленька частинка зібрана в моєму подкасті для бару «Окно»).

Люблю російський рок («Гражданская оборона», «Сектор Газа», «Король и Шут», Цой — у принципі, стандартний набір). Мені подобаються сумні треки, не знаю чому. Також я постійно шукаю якесь нове, окрім техно, звучання. Краще, звичайно, було б займатись продюсингом, але всьому свій час.

 

Інтерв'ю взяв Дарко Лісень.